ثواب داره نیشتو باز کن

خنده بازار
خنده دار
ثواب داره نیشتو باز کن
ن : درسا ت : دو شنبه 17 خرداد 1395 ز : 12:55 | +

بهشت یه آشپزخونه داره که اونجا یه زن هم مشغول سرخ کردن سیب زمینی هست
وقتی میری از ظرف کناریش چندتا سیب زمینی برمی داری
برمی گرده با یه لبخند مهربون میگه بخور نوش جونت هرچقد میخوای وردار




حالا بدبختا هی گناه کنید
من که رفتم توبه کنم. راه توبه بازه

 

 

اين جورى نمى شه








بايد بگردم يكيو پيدا كنم نه تنها قيافه و اندام و پول براش مهم نباشه
بلكه به شخصيت و اخلاقيات هم اهميت نده

 

 

 

اقا من امشب پرواز دارم ببخشید یه مدت نیستم.باید واس عوض کردن رینگای مازاراتیم برم لندن.یکمم زود باید برم که کارای فرستادنشو هماهنگ کنم.
میخندی؟؟؟؟لال شم اگه دروغ بگم.











اده ده دها ده؟؟؟داهه ادا هدها ادهداه ......
هاده دا ها دهه.هادها!!!

 

 

 

 

سلام دلتون بسوزه من امروز با عشقم رفته بودم ددر واسه همین تا الان نبودم...





البته این که کپی بود
ولی مطمئن باشید منم یه روزی این پستو میذارم حالا می بینید

 

 

باز خیالت زد به سرم
.
.
.
منم یکی زدم تو سرش
والا مگه باهاش شوخی دارم
قرار بود پست عاشقانه بشه
ولی نمیدونم چرا نشد

 

 

یکی از دوستام تعریف می کرد :
بچه بودم ، قرار بود عموم اینا بیان خونمون ، نذری داشتیم
بابام گفت عموت که اومد میری جلوش
اگه شیرینی آورده بود میگی عمو خودت شیرینی هستی چرا شیرینی آوردی؟
اگه گل آورد ، میگی عمو خودت گلی چرا گل اوردی؟
منم گفتم باشه .
خلاصه عموم اومد و
دیدم واسه نذری یه گوسفند اورده
من بچه بودم میفهمی؟؟؟ بچه….

 

 

 

گیاهخوارا موقع غیبت ساقه ی برادر دینی شون رو میخورن ؟ :|

 

 

:|ولی اینکه اسمشونو روی تخت جمشید مینویسن زیادم بدنیست،

دویست سال دیگه اینام بخشی از اون اثرن، تاریخ یه سری گاو هم به خاطر بسپره چه اشکال داره

 

 

 

الڪے میگن دل بہ دل راہ دارہ
.
.
.
.
.
.

اگہ اینجورے بود من الان با لواشڪ ازدواج ڪردہ بودمـ و سہ تا آلوچہ هم داشتیمـ 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ارمان
ساعت8:07---18 خرداد 1395
حرف نداری خدایی روده بر شدم.

samyar
ساعت22:52---17 خرداد 1395

خوش باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by dorsajoooon
This Template By Theme-Designer.Com